Hjerte


4 thoughts on “Hjerte

  1. Vil gjerne vite meir om ideen din bak bildet eg. Kvifor du har laga hjerte av skyggen av ringen din i dagboka di? Fortell gjerne om teknikken din, det trur eg mange kan vere interessert i å ta del i…
    Og for ordens skyld, et knalltøft bilde.

    ØT

  2. Idèen fekk eg faktisk på nettet, og fekk lyst til å prøve om eg fekk det til. Bildet eg fekk ideen fra var lyst, og tatt i ei note-bok. Eg tenkte å prøve med ei bok som betydde noke for meg (eller ei blank), men fann ikkje ei bok der filteret sto av seg sjøl, so då blei det aplanen min 😉 (Man tager hva man haver).

    Kameraet sette eg på stativet, og med ei lommelykt i den eine handa og utløysarkontrollen i den andre, var det det berre til å knipse. Det eg ikkje vart fornøgd med var at lyset vart «skeift», litt for lite på høgre side. Hadde eg gadda kunne eg berre tatt et nytt et, men det vart ikkje 🙂 So bar det en liten tur innom ps, der eg gjorde kantane pittelitt mørkare, og la på en litt gyllen farge på lyset. Til slutt laga eg ei ramme eg syns var passande til bilde.

Legg att eit svar

