Før og etter


Eg fekk ein forespørsel om eg kunne legge ut før og etter bilder av Spania bildene, og det er klart eg kan 🙂 Det forskjellige meiningar ute og går når det gjeld etterbehandling av bilder. Nokon meinar eit bilde ikkje skal etterbehandlast, medan andre meinar at etterbehandling er 50% av jobben/bildet, viss eg kan seie det på den måten. Eg etterbehandla stort sett alle bildene mine, i forskjellig grad selvfølgelig – nokon med mindre justeringar, andre med større og meir omfattande justeringar. Eg er ingen proff i faget, men lærer so lenge eg lever – og jo meir eg jobbar med det, dess meir lærer eg, og det er det som gjere det so kjekt! 🙂 (Har du råd og tips? Kom igjen – fyr laust 🙂 )

(Trykk på bilda for større versjon)

Legg att eit svar

